2013. június 2., vasárnap

5. Alcatel OT 995 ICS frissítés érkezett ツ

Amikor megjelent a jégkrém szendvics a telefonra, csináltam egy mentést, és frissítettem.
GB után annyiban javult szemlátomást a helyzet, hogy különösebb buhera nélkül is szinte akadásmentesen futott a NFS Most Wanted.
  A kamera szempontjából viszont annyiban romlott, hogy a "vakuval" készített közeli képek beégtek, korábban többet villant ugye, ICS-nél már csak egyet, nem mér fényt valószínűleg.

Néhány napja elérhetővé vált készülékem számára is az ICS javítása, nyomban hagytam is érvényesülni.

Tapasztalat

A készülék indulásakor pofánvágott, hogy újra kellett rootolni, a root-jog ugyanis elszállt, viszont a személyes dolgok megmaradtak, ez viszont örömmel töltött el, lusta voltam ugyanis biztonsági mentést csinálni amiatt a 8 MB-nyi frissítés miatt.

A kamera a fent említett dologban javult. Mostmár ismét többször villan, így van lehetősége a fény erejéhez illő expozíciós idő választására - így gondolom én.
Állítólag a kép minősége rosszabb lett, nekem eddig sem tűnt jónak. A Nokia után a Sony Ericsson-omat minősítettem le, de attól is van lejjebb, már tudom.

A Need for Speed MW is jól megy, tehát ilyen szempontból nem romlott a helyzet. ツ

De visszatérnék a kamerához.

Ennek a frissítésnek köszönhetően kellett rájönnöm, hogy a sok-sok kamera-alkalmazás valószínűleg orromnál fogva  félrevezetett... Részletesen a következő írásban, mert ez már nem idevágó. ツ

1 megjegyzés:

  1. En nem rég frissitettem a ics-t es szerintem jobb kepekt csinal.. Regen mindent kekre szinezett, most mintha ez megszunt volna. (ot 995)

    VálaszTörlés